megelek

Szeptemberi összefoglaló - November elején

2016. október 07. 17:44 - megelek

Őszintén, igazából fogalmam sincs, hogy halogathattam ennyit a blogolást! Teljesen le vagyok maradva - de ilyen sűrű pár hónapom is ritkán volt.

November 5-e van, és még csak most körmölöm a szeptemberi mulatságokat és történéseket.

Röviden és tömören szeretném összefoglalni, hogy mi is volt ez alatt a 30 nap alatt:

Szeptember első hete igen kellemes volt, teljesen feltöltődve és sok-sok élménnyel gazdagodva vágtam bele a munkába, hiszen az előző hosszú hétvége Párizsban igencsak jól sikerült. Még Aliával és Sylvie-vel is kimentünk iszogatni egyet. Kihasználtam, hogy a kertünkben van egy hatalmas almafa, és így uzsonnára volt töltött sült alma - mogyoróval, aszalt gyümölcsökkel megtömködve. Finomra sikerült, igazán. Szerdán Michael mikor átjött, nagyon meglepett, ugyanis egy hónappal (kb.) ezelőtti mozizásunk alkalmával az általam kinézett Minion plüsst elrejtette az ágyamban, szóval mikor tusolás után éppen bekuckóztam volna, megtaláltam. Örültem is neki, Michaelnek pedig még sokkal jobban, ugyanis nem számítottam ekkora figyelmességre. Mondta, hogy már akkor rögtön megrendelte eBayről, de csak most érkezett meg. Imádtam őt is, és az új plüssömet, Bananat is.

Új lakótársunk is lett, beköltözött a házba egy kicsit hippis, hatalmas szívű dél-afrikai leányzó, Amber. Énekesnő, drámatanár, és a többi. Imádnivaló és nagyon kedves, remekül kijöttünk. Ja, azt elfelejtettem mondani, hogy Szeptember elején én viszont közöltem Jason-nel, hogy Október elején szeretnék elköltözni - ugyanis megbeszéltük Michaellel, hogy együtt fogunk lakni!! Úgy tűnt, hogy annyira nem örült a dolognak, utána kicsit hidegen-furcsán viselkedett, de végül minden jó lett és ő is támogatott és rendes volt. 

Szeptember második hete környékén megérkezett Bálint is, egy volt általános iskolai osztálytársam öccse. Mivel Jason nem örült neki, így nem nálunk kapott szállást, hanem Michaelék ausztrál házában aludt, amíg ő és a haverja nem találtak jobb szállást. 

Ami még Bálint látogatásánál is sokkal-sokkal jobb volt az az, hogy drága Timi barátnőm is itt volt Londonban egy ici-picit, csak átutazóban, ugyanis Bath-ban fogja tölteni a következő egy évet, amíg ott tanul. így szeptember 19-én együtt kajáltunk négyesben, Michael, Bálint, Timi és én egy koreai étteremben, New Maldenben, utána pedig cidert ittunk a közeli pubban. 

A következő hétvégén Michael elutazott egy konferenciára, nálunk pedig mini házibuli volt, rugby nézés meg szülinapünneplés meg ilyesmi... illetve nekem búcsúbuli - ugyanis a következő héten szerdán már az új házban aludtunk!! 

A munkahelyen pedig.. hát.. nagyon idegőrlő volt az egész hónap. Sylvia egy szörnyű-szörnyű ember. Semmi jóság és kedvesség nincs benne, és az egész iroda utálja. A szeptemberem végig abból állt, hogy próbáltam nem behúzni neki. A sok ellenségeskedés eredményeképpen pedig még panaszlevelet is írtam róla - bár semmi nem változott ezzel kapcsolatban. Az igaz viszont, hogy NAGYON JÓ érzés volt kiadni magamból az összes dühöt hahaha.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megelek.blog.hu/api/trackback/id/tr148031240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása