megelek

Éljen a megfázás!

2014. október 04. 09:55 - megelek

Úgy néz ki, hogy az egyik legsűrűbb héten (az anyuka sokáig dolgozott és még Párizsban is volt üzleti úton pár napot) pont sikerült elkapnom Tamarától azt az idióta megfázás vírust vagy mit, amiben eddig ő "szenvedett" (folyt az orra meg kapart a torka). Csak mivel én életemben először találkozhattam ezzel a fajtával, rajtam háromszor jobban megfigyelhetők a tünetek. Levegőt alig kaptam/kapok (éljen az orrspray!), fáj a torkom és gyenge vagyok. Így szombat reggelre azért sokkal jobb a helyzet, bár ehhez kellett pár adag paracetamolos forró ital.

10723417_10202573366127296_233434957_n.jpg

A gyerekek a héten egész jók voltak. Megtanultam, hogy nem szabad lebecsülni őket, ugyanis pl. Kayan közölte velem, hogy nehogy elmondjam az apukájának, de mikor hívja valahova és hisztizik előtte egy kicsit, hogy ő nem akar menni és végül mégis enged, akkor kapni fog valamit. "Nem nagy dolgot, pl. fagyit ami ugye olyan 1 font körül van, de néha kisebb Lego szettet vesz, olyan 5 font körül. Egyszer mentünk egy üzletben, és láttunk egy nagyon jó Legot. Apu nem akarta megvenni, mert drága volt. Legközelebb mikor mentünk, akkor meg akciós volt, és megvette. Ha majd nagy leszek, lesz egy üzletem, ahol mindenhova ki lesz írva, hogy 70%-al olcsóbb, és mindenki meg fogja venni a Legokat, mert azt hiszik, hogy olcsóbb."

Mindezt úszás után hazafelé. Háááát én köpni-nyelni nem tudtam, hogy a család "butuskája" akinek tanulási nehézségei vannak, mert hiperaktív, ilyen dolgokat közöl velem úgy minden előzmény nélkül. Cseles a kiskölyök, az biztos!

A főztömet ezen a héten sokkal többször megdicsérték, sőt, a sütiből, amit csináltam, az anyuka még a munkahelyére is vitt! Ennél nagyobb dicséretet még nem kaptam tőle. Sőt, még a padlizsánkrémem is tetszett neki. Tegnap vettem nekik egy sajtszeletelő valamit, mert szerintem tök hasznos és úgyis leginkább én fogom használni. Megörültek neki, főleg a gyerekek, Kayan egyből ki is próbálta. Délután pedig az apuka mondta, hogy van egy jó híre, előfizettek egy ilyen éves belépőjegyre, amit asszem 6 különböző helyen lehet felhasználni, mint pl. Windsor, Hamptons Court, meg a Tower, és mivel ilyen jól dolgozom, bármikor kölcsönkérhetem. Szóval juhuuu! Ja, mivel levegőt alig kaptam a héten, így a futás kimaradt, csak egyszer voltam, helyette jógáztam inkább. Annyira más érzés a testemnek, mint futás után, de nagyon kellemes ez a minimális izomláz.

10720956_10202573365887290_620085485_n.jpg

Most pedig egy fantasztikus elsősegélytanfolyam. Remélem nem én leszek, akin gyakorolniuk kell a többieknek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megelek.blog.hu/api/trackback/id/tr636740623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása