megelek

Londonban, megfázva

2015. szeptember 22. 11:03 - megelek

Hat mit mondjak.. visszaerni a nyaralasbol nem volt jo kicsit sem.
Masnap dolgozni es eszrevenni, hogy semmi nem olyan, mint ahogy hagytad, elegge lehangolo. Foleg, hogy senki nem probal meg valaszolni a kerdeseidre - es a senki alatt foleg az office managert ertem, akinek pedig tajekoztatnia kellene.
Szerencsere ebedszunetben sikerult targyalnom Amandaval, mire a draga idiota fonokom ramszolt, hogy egy orat van ebedszunet.. mire mondtam, hogy errol tudok, de en meg cask 50 percet voltam. Nem mintha szamitana.. Hamid nelkul ugyis elegge lapos az egesz, szinte semmi nem tortenik.
Penteken hazajott Michael is, Kingstonban felpattantam a buszra (elotte Timivel talalkoztam) es mentem hozzajuk. Vacsira kinai kaja volt meg filmezes, reggelire pedig Paulos szendvics.Szombaton egesz nap pihentem, este is punnyadtunk csak Michaelle, majd vasarnap kiprobaltam Michael ausztral hamburgeret. Volt abban minden: ananasz, cekla, tukortojas, hagyma, szoszok, minden-minden. Jocskan laktato is volt, nem is tudtam megmoccanni utana.
Hetfon eleg szar allapotban mentem be dolgozni, elegge a halalomon voltam, vegul haza is kuldtek del korul, amin kicsit felhuztam magam. Tudom, hogy ez ugyis ki less forgatva, meg ha nem is szabad akaratombol tavoztam. Igazabol nem kell meglepodni a betegsegen, szinte mindenkinek volt valami baja az irodaban, aztan zart terben szall a fertozes rendesen, foleg megspekelve az idiota legkondival.
Kedden mar sokkal jobban voltam, Michael is atjott munka utan (hetfon nem tudott, mert dolgoznia kellett menni, de mondta, hogy menjek at nyugodtan, amig otthon van. Mondjuk arra az egy orara nem volt eleterom,s zoval inkabb a szobamban guboztam be). Jason edes volt, csinalt valami lottyot mindenfele dologbol, ami segithet a megfazason.
Szerdan elmentunk moziba, megneztuk a Mission Impossible 5-ot, hat en meglepoen nagyon jo volt, szorakoztato volt es vices. Utana Michael megprobalt nekem azzal a fogos penzbedobos valamivel nyerni nekekm egy Miniont, hat azon is mennyit nevettem! Ott izgultam mellette, es bar o tenyleg nagyon ugyes volt, hiaba fogta meg az a fogo, kiemelni mar nem lehetett, a sulya miatt folyamatosan visszaesett.
A hetvege is gyorsan elroppent, de legalabb a szombat gyonyoru napos volt, jo volt kicsit kifekudni napozni es elvezni a meleget, tekintve, hogy szerintem nyar iden konkretan nem letezo dolog volt itt Londonban. Vegig 20 fok korul volt a homerseklet, kiveve Julius elso hetet, amikor mondjuk volt 30 fok is.
Vasarnap elmentunk a Cereal Barba Michaellel, jatszottunk idiota regi videojatekokat is meg elveztuk azt, hogy kiprobaltunk egy csomo olyan cerealt, amit errefele nem lehet kapni.
Kesobb meg maszkaltunk Kingstonban es aztan mentunk is haza, ki-ki a sajatja fele.
PS: meg mindig le vagyok maradva, szoval siman az irodabol gepelek, ebedszunetben. Ezert nincsenek ekezeteim.
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megelek.blog.hu/api/trackback/id/tr107729432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása