megelek

Miss Jason, black paella és a biciklitúra

2014. október 21. 10:32 - megelek

A péntek este hamarabb elérkezett, mint azt vártam volna. Előbb fejeztem újból, hiszen Valentina nem ment dolgozni pénteken a betegsége miatt, így a két szülő vitte a két gyereket úszásra, szóval már 6 előtt picivel szabad voltam.
Először mozizni indultam meg, hiszen Angiról tudtam, hogy dolgozik, a többiekkel meg nem egyeztettünk, úgyhogy egy péntek esti Dracula Untold jó ötletnek tűnt. Később írt Peti, hogy ő menne bulizni, és hogy csatlakozzak.
Ez már sokkal jobbnak igérkezett, mint egy magányos filmezés, szóval felvettem a szoknyám és a kiscipőm és mielőtt sminkelhettem volna, kopogtak az ajtón.
Adrian, Tim barátja jött, de mivel senki nem volt még otthon, így megkínáltam tortával és vízzel (csak ez volt itthon tejen, kávén és teán kívül, ami nem alkoholos volt) és egész jól elbeszélgettünk. Főleg politika, gazdaság, könyvek, filmek és kultúra volt a téma, ami sokkal érdekesebb volt, mint mondjuk a gyerekekkel folytatott Minecraftos eszmecseréink, amihez nem tudok (és nem is akarok) értelmesen hozzászólni.
Mikor hazaértek a szülők, megköszönték a "babysittelést" és nekiláttak vacsit csinálni, amíg én elkészültem. Mivel dumpling volt a menü a kedvencemmé vált édes chilli szósszal, így maradtam enni, és csak utána indultam el.
A haverommal Richmondban találkoztunk, szóval felszálltam a buszra, és félúton hívott Tim, hogy a kulcsomat elfelejtettem elvinni. Jellemző. Szerencsére Adrian errefelé ment haza, szóval amíg mi Petivel iszogattunk, elhozta a kulcsaimat, hogy ne kelljen felébresztenem senkit, mikor megyek haza. (Mint másnap kiderült, Tim így is pontosan tudta, hogy mikor érkeztem meg...)
A melegbárban, ahova mentünk, nem csak a jó buli volt programon, hanem Miss Jason transzvesztita hölgyemény előadása is, aki történetesen egy igazi "díva" és mondjuk.. eléggé szereti a nyelvét köszörülni a közönségen. Az érdekes az, hogy a sértései és a beszólásai a bunkóságukkal ellentétben is inkább viccesek, semmint bántóak. Mondjuk az azért érdekes pillanata volt az estémnek, mikor:
1. megjegyezte, hogy a szoknyám túl rövid.
2. szerinte Petivel remek páros lennénk
3. egy menüvel kellett utána rohangálnom, miközben énekelt, és legyezgetnem az arcát, mert a csilli-villi flitteres ruhája, a több rétegnyi sminkje és a hatalmas szőke parókája túlságosan melegnek bizonyult és én tűntem a legjobb legyező-alapanyagnak. Lehet, mert annyira hideg voltam (HA! :D). 
Kétségtelen azonban, hogy az egész előadása alatt nagyon jól szórakoztam, rengeteget nevetett a közönség, még akkor is, ha szerintem minden jelenlévőnek legalább egyszer beszólt. És nem voltunk kevesen.

Szombaton a családdal reggeliztem (szeretem egyébként ezeket a hétvégi punnyadós reggeleket, a veszekedéseket és kisebb vitákat már meg sem hallom), majd Zhudival találkoztunk kelet Londonban. Mentünk egy piacra, ahol mindenféle kézműves dolgot és régiséget árultak, nem beszélve az ezernyi különböző ételről. Inkább étel és street food piac, mint bármilyen más. 
Fantasztikus lett volna a menüsor, ha végigkóstolhattam volna mindet. Hurkás szendvics, kacsahúsos-kéksajtos-ropogós-kacsabőrös szendvics, olajbogyók, csokik, tengeri dolgok és milliónyi különböző torta és süti meg kalácsok. Én fekete paellát ettem, ami azt hiszem egy spanyol étel, ami rizsből, fehérborból, kagylóból, rákból, valami tintahalféléből meg minden másból áll, és egy hosszú főzési folyamat után még tintát is tesznek rá. Ettől olyan fekete, ízletes és nem lehet úgy enni, hogy a kéz tiszta maradjon. Már eleve azért, mert a kagylót és a rákot meg kell fogni, hogy meg lehessen tisztítani. Mindez csak 3.5 fontért! Kis adagot ettem, de laktatós volt nagyon.


Az estémet úgy volt, hogy Beth-szel töltöm majd, egy londoni barátnőmmel, akivel még anno Budapesten találkoztunk egy PR workshopon, de mivel Valentinának kellett az Oyster kártyája, így le kellett mondanom. Majd egy következő hétvégén pótoljuk. 
Helyette Angival lett volna találkozóm, de mivel tíz körül végzett, így azt is lemondtam, mert akkor már rég pizsiben álomszuszékoskodtam. Előtte Tamarával jógáztunk, direkt nyújtásokat csináltunk, amire neki szüksége lesz a baletthez. Meglepően merev egy kiscsaj, semmi hajlékonyság nincs benne (bár szerintem bennem sem volt jó ideig). Lehet változni fog, ha mondjuk többször nyújtunk. Vacsorára Tim főzött, paradicsomos-gombás tésztát, mert itt volt az egyik barátnője és annak két kislánya, akik elől Tamara bemenekült a szobámba és befeküdt mellém az ágyba, úgy néztük a sorozatot együtt.

Vasárnap, tíz órányi fantasztikus alvás után (amikor mit össze nem álmodtam..) újból a kiscsaláddal reggeliztem. Utána még elég sokáig elcsevegtünk Valentinával. Szeretek vele beszélgetni, vele mondjuk könnyebb kommunikálni, mint Timmel, mert mondjuk az utóbbi inkább csak beszél és nem hallgat egy kicsit sem. Később találkoztam Angival és Prelevel egy kávéra. Egy JÓ NAGY bögre kávéra, ami után szédelegtem picit, mert a szokásosnál kicsit több koffein volt a szervezetemben. Onnan egyből mentem a kiscsaláddal bicajozni egyet, elmentünk Hampton's Courtba szétnézni. Az idő fantasztikus volt, élvezet volt a szabadban lenni. A kastély pedig gyönyörű. Vacsira halaspite volt, ami igazából egy krumplis-halas-zöldséges akármi volt, de nagyon ízlett, meg kell tanulni elkészíteni!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megelek.blog.hu/api/trackback/id/tr296808797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása