megelek

Ceges buli

2015. július 12. 21:57 - megelek

Oszinten, le vagyok maradva ezzel a bloggal mint a borravalo. Ebben tobb tenyezo is kozrejatszik:

- az utobbi idoben dolgoztam mint egy idiota, reggel 6-6:15 korul hagyom el a hazat es ha 7-re hazaertem akkor boldog voltam

- a laptopom kezdi megadni magat nagyon az ido mulasanak, es kb orankent kikapcsol. Surgosen kell keresnem egy laptop huto ventillator valamilyen szerkezetet, hatha akkor meg tudok egy kis eletet lehelni abba a szegeny paraba, egyebkent meg uj gepet kell vennem

- amikor vegre volt szabadidom, akkor valami olyannal akartam eltolteni, ami nem abbol all, hogy a kepernyo elott ulok, tekintve hogy a nap legnagyobb reszeben egyebkent is szamitogep elott vagyok

Szoval most ez a helyzet. Mar Julis 10. van es azert irok ekezet nelkul, mert pentek van, Michaelnel vagyok, az o laptopjat hasznalom es ezen az ausztral gepen nincs magyar betu.

Szoval majd' egy honappal ezelott, junius 14-en annyira nagyon vartam mar azt, hogy kezdodjon a het! Tele voltam tettvaggyal es szorgalommal - tudtam, hogy igazabol a rengeteg penzhiany es minden miatt szinte ujra kell epitenunk a ceg adminisztracios munkajat - ami hatalmas kihivas volt es en nagyon elveztem.

Hetfon orommel es vidaman mentem be dolgozni, es sokszor maradtam tulorazni is. Szerdan vegre-valahara pedig reszt vehettem eletem legelso igazi ceges rendezvenyen: az egyik cegnek, akinek a termekeit hasznaljuk, volt egy bulija, ami abbol allt, hogy meghivtak mindenkit, akinek dolgoznak, ingyen kaja-pia es szorakozas meg jo hangulat. Nagyon jol ereztem magam. Borral a kezemben, az egesz napos hajtastol meggyotorve tarsalogtunk ossze-vissza, megismerkedtem az amerikai regio nagyfejesevel, aki egyebkent irtozatosan jo fej volt. Nagyon jokat cseveresztunk mindenkivel, tenyleg konnyed es kellemes volt az egesz este. A "setalo-falatkak", alias eloetelek is nagyon finomak voltak, mindenfele-fajta csodat meg lehetett talalni azokon a talcakon. Foetelkent pedig lazacot ettem zoldsegekkel es krumplival - eszmeletlenul jo volt. Meg Tamara "lanyom" baratnojenek az apjaval is talalkoztam - o ismert fel engem, mivel sokszor latott rohanni a suliba a gyerekekkel. Orultem neki hogy talalkoztunk, mert valahogy remeltem hogy igy nem csak a kelet-europai dadust latjak bennem, hanem hogy azon kivul mennyi minden mashoz is ertek! Sot..ahhoz szerintem kevesbe ertettem, mint a mostani munkamhoz.

A munkatarsaimat imadtam es tovabbra is nagyon jo volt minden - azt leszamitva, hogy Sameera folyamatosan obegatott valamiert. Hol ezt az iratot nem talalta, hol valami mast keresett. En meg mint egy idiota - en ultem veluk egy tersegben, nem Szilvi, a magam munkaja mellett igyekeztem a dokumentaciot is befejezni, es tamogattam a sok-sok uj munkatarsam. Hol ennek segitettem hol annak.

Egyebkent az est vege is erdekes volt - Hamid, Sylvie meg Ricky elmentek meg wimbledonba iszogatni, en meg repultem hazafele. Egyebkent a mult szerdabol okulva nem ittam meg az osszes italt, amit a kezembe adtak. Mosolyogva elfogadtam, es amikor nem nezett oda senki, gyorsan letettem egy asztalra, mintha mi sem tortent volna. Semmi kedvem es szuksegem nem volt egy macskajajra. 

Penteken meg napozni is volt idom egy kicsit, aminek nagyon orultem. Kellett mar a D vitamin, foleg hogy egesz heten extra sokat raboskodtam az irodaban. Vegul Michael is atjott, ettunk egy eszmeletlenul finom vacsorat mindenfele joval, majd masnap elmentunk egyutt edzeni az edzotermembe. Neki ugyanis szerencsere van egy ingyen probanapja ott, ami jol jott. Meg boxoltunk is! Szo szerint szetrugtam a feneket - ugyanis parszor elhibaztam azt a szivacsos boxizet, ami hatalmas mancsokra emlekeztet, es igy hatson billentettem. Jokat nevettunk kozben. Kesobb talalkoztunk Timivel is, ettunk egy kis kinait, majd rohamleptekben siettunk a Dean City Farmra, ami Merton kozeleben egy teljesen ingyenes, cuki kis farm mindenfele tyukokkal, tehenekkel, baranyokkal, kecskekkel es lovakkal meg disznokkal. Meg menyetek, baglyok, nyuszik es tengerimalacok is vannak. Az en otletem volt, hogy menjunk oda, mar nagyon kedvem volt valami hasonlo programhoz. Kesobb pedig felutaztunk WImbledon Commonhoz, ahol valaminyari vasar volt - Michael megprobalt nyerni is nekem valami plusst, de nem jott ossze sajnos. Vegul az eso miatt mentunk haza - de igy is volt egy nagyon szep napunk.

Vasarnap vegre-valahara bejutottunk London kozpontba. Ott maszkaltunk Michaellel egesz nap. Temze mellett, erre-arra, voltunk a Sohoban es China town-ban, ahol "annyit eszel amennyit akarsz" kajaldaban voltunk. Vegigprobaltam MINDENT - mindenbol egy kicsit: a legeslegjobb dolog. Igy szeretek en enni! Nem sokat, de kiprobalni mindenfele ujdonsagot es csak csipegetni - ez nekem valo nagyon is. Kesobb mondjuk mozogni nem nagyon tudtam, de nagyon jo volt. Vegul jottunk haza. Kicsit meg filmeztunk nalam majd Michael otthon aludt.

Remek es egy mozgalmas het volt.  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megelek.blog.hu/api/trackback/id/tr857616490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása